This board has been archived, no new registrations are allowed. Please come join us on our discord!

Hulp met eerste trade bot

voor nederlandse mensen
lennard18
Registered User

Hulp met eerste trade bot

Postby lennard18 » Sun Nov 08, 2015 2:56 pm

Goedenmiddag,

Ik ben nog aardig niew in de alt coins, en wil graag kijken hoe haasbot zijn werk doet. Ik heb al flink wat informatie opgedaan en wat getest met tradebots. Graag zou ik wat hulp willen of misschien zijn er mensen die wat instellingen willen delen. Ik handel op dit moment in LTC.
Mijn doel is natuurlijk zoveel mogelijk winst maken, ik heb op dit moment een bot met de volgende instellingen:

Safeties:
- Fixed roof-in op 6
- Fixed drop-loss op 3

Indicators:
- MACD-histogram (S 12, L 26, Sig 12)

Insurances:
- Never sell cheaper
- Overcome fee costs

stephan
Administrator

Re: Hulp met eerste trade bot

Postby stephan » Tue Nov 10, 2015 11:25 am

Dit ziet er gezond uit, alleen zou ik even de "Never sell cheaper" eruit halen omdat de "Fee Overcome" al reeds de verkoopprijs bewaakt.

Overigens zie ik heel vaak dat mensen kiezen voor een MACD, en de MACD werkt natuurlijk ook wel goed. Maak bedenk wel dat de MACD op zijn best werkt als de prijzen trending zijn. En gemiddeld genomen is de prijs altijd relatief stabiel, niet trending. Dit is dan ook de reden dat ik de RSI zou aanbeleven ipv de MACD. Het rendement is hoger.

Overigens bezit beta 2.3 een zogenaamde indicator scanner. Dit is een tool waarmee je een willekeurige indicator kan selecteren en kan laten testen tot de beste instellingen gevonden zijn. Het is een techniek die ook bekend staat als sweatspot trading. De instellingen die hieruit komen zijn >95% trefzeker en als je het netjes bijhoudt (eens in de 1-2 dagen bijstellen) dan kan je haast niet mis gaan. - Ik kan deze tool sterk aanbevelen omdat het dingen laat zien die ik niet kan gemakkelijk kan omschrijven.
Join the telegram group too: https://t.me/haasonlineofficial

lennard18
Registered User

Re: Hulp met eerste trade bot

Postby lennard18 » Tue Nov 10, 2015 4:23 pm

Hallo Stephan,

Bedankt voor de uitleg! Ik ga aan de slag met 2.3, ik zal hier mijn bevindingen posten.

Return to “Dutch”