This board has been archived, no new registrations are allowed. Please come join us on our discord!

Probeer versie

voor nederlandse mensen
cryptocoinnl
Paid Subscriber

Probeer versie

Postby cryptocoinnl » Mon Dec 22, 2014 7:59 pm

Hoi,
Zit er al maanden over te denken om Haasbot eens te proberen. Van alles al geprobeerd. Zoals cryptotrader.org en nog wat anderen.
Nooit echt interessant. Soms niet eens een trade in een maand tijd.

Is er een trial versie beschikbaar? Ik denk dat dit een welkome aanvulling zou kunnen zijn.
Sommige trade engines had ik al na 5 minuten gedeinstalleerd omdat het echt niet te begrijpen was.

Bedankt voor de reactie

Richard

5fggdr
Administrator

Re: Probeer versie

Postby 5fggdr » Sun Dec 28, 2014 12:06 am

Er is helaas geen probeer versie online beschikbaar. Maar er worden wel probeer licenties uitgedeeld op meetings en presentaties. Ik moet zelf eigenlijk nog even langs de ambassade in amsterdam om er daar een paar beschikbaar te stellen.

Wat ik wel kan aanbevelen is om eerst de goedkoopste licentie te nemen. Veel mensen doen dit als alternatief voor een probeer versie, en updaten naar een andere licentie wordt uiteraard ook ondersteund.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat de Haasbot op zich een totaal eigen benadering heeft op handelen. Deze bot ondersteund zowel het snelle handelen als het handelen op de langere termijn. Maar omdat dit mogelijk is, is de software zelf natuurlijk wel wat lastiger in te stellen. Er zit dus wel een kleine leercurve in. Maar gezien de eerdere evaringen denk ik dat het geen probleem moet zijn en als het goed is da zit het gemakkelijk in elkaar.

PS er komt 7 januari 2015 een betere Nederlandse vertaling aan. (plus meer, maar ik heb een NDA getekend)

rdewilde
Beta Tester

Postby rdewilde » Sat Jan 24, 2015 5:34 pm

1. Wat zijn de kosten van een upgrade? Zijn die kosten het verschil tussen de initiele licentiekosten of het volledige bedrag?

2. Voor versie 2.0, gelden daar dezelfde licenties voor? Dus ik kan vandaag kopen, en maandag 2.0 gebruiken?

3. Wat betreft de aanpasbaarheid; is het alleen mogelijk om via de interface dingen in te stellen of is er ook ruimte voor eigen (geprogrammeerde) scripts of extensies?
edit; gevonden, scripbot in 2.0!

4. Zijn er exchanges die wel ondersteund worden maar waar het gebruik van bots 'illegaal' is?

Thanks!

stephan
Administrator

Postby stephan » Sat Jan 24, 2015 6:47 pm

1. Wat zijn de kosten van een upgrade? Zijn die kosten het verschil tussen de initiele licentiekosten of het volledige bedrag?

Bij een upgrade wordt er een coupon aangemaakt met de waarde van de huidige licentie. Je krijgt dus de aanshafkosten terug. Maar dit geld voor de eerste 30 dagen, daarna wordt er een ratio berekening toegepast om misbruik te voorkomen.

2. Voor versie 2.0, gelden daar dezelfde licenties voor? Dus ik kan vandaag kopen, en maandag 2.0 gebruiken?

Ja, versie updates zijn altijd gratis. Ons hele klantenbestand krijgt maandag version 2.0 aangeboden. Sterker nog, ze zijn zelfs essentieel omdat we steeds dingen blijven toevoegen (coins, features) en blijven verbeteren.

3. Wat betreft de aanpasbaarheid; is het alleen mogelijk om via de interface dingen in te stellen of is er ook ruimte voor eigen (geprogrammeerde) scripts of extensies?
edit; gevonden, scripbot in 2.0!

Klopt, we ondersteunen script-bots en daarmee heb je maximale vrijheid. Maar we hebben ook script-indicators die weer binnen een trade-bot te hangen zijn.

4. Zijn er exchanges die wel ondersteund worden maar waar het gebruik van bots 'illegaal' is?

Nee, sterker nog we hebben expliciete toestemming om dit te mogen doen. Van bijna elke exchange die ondersteund is hebben we directe contacten. We proberen ook een spreekwoordelijke voet tussen deuren te krijgen die normaal "gesloten" zijn bij exchanges. Soms is er zo`n deur en lukt het en soms ook niet. Maar als het lukt dat is het in algemeen belang om het binnen de software te verwerken.
Join the telegram group too: https://t.me/haasonlineofficial

rdewilde
Beta Tester

Postby rdewilde » Sat Jan 24, 2015 7:13 pm

Super! Ik doe mee. :D

Return to “Dutch”