This board has been archived, no new registrations are allowed. Please come join us on our discord!

Macbook Pro Sierra

voor nederlandse mensen
kevin53378
Registered User

Macbook Pro Sierra

Postby kevin53378 » Thu Mar 23, 2017 11:07 am

Goedemiddag, ik heb gister met trots de haasonline software licentie gekocht. :D
Ik zie in oudere topics en het download bestand dat het voor alle platformen is maar ik krijg het niet aan de gang.
Ik pak het bestand uit en krijg ook Haasbot te zien, maar verder als dat kom ik ook niet..

Heeft er iemand tips? Ik heb jammer genoeg geen toegang tot andere oudere forumpagina's waar dit misschien opstaat.

Alvast bedankt.

stephan
Administrator

Re: Macbook Pro Sierra

Postby stephan » Thu Mar 23, 2017 2:11 pm

Ik heb je forum account even geupgrade zodat je het forum in zijn geheel kan zien.

Wat vaak voorkomt bij MacOS is dat 1 van de 2 porten al in gebruik is waardoor de interface niet lekker wil werken. Het is me nog steeds en raadsel welke app precies port 8092 gebruikt, maar daar zit het probleem vaak. Dit poort is vaak in gebruik waardoor het mis kan gaan.

Ik ben geen expert, maar als je naar de folder gaat waar alle documenten zijn opgeslagen (libary?) dan is daar een subfolder in aangemaakt genaamd "HTS" en daarin vind je de folder "Settings". Als je daar naartoe gaat dan staat daarin de file "MainSettings.XML". Open dit bestand met een tekst editor en zoek het veldje "HubPort". Er zal nu 8092 staan en als je hem op 8088 zet en opslaat dan zou alles moeten werken.

PS Er is eventueel een nieuwere build voor MacOS beschikbaar, in deze nieuwere build zitten een paar kleine fixes en de feedback is goed. Dus mocht het niet werken, laat me het dan even weten en dan zorg ik ervoor dat je de allerlaatste build hebt.
Join the telegram group too: https://t.me/haasonlineofficial

kevin53378
Registered User

Re: Macbook Pro Sierra

Postby kevin53378 » Fri Mar 24, 2017 5:13 am

Dag Stephan,

allereerst onzetten bedankt voor je snelle en duidelijke reactie. Ik heb gister even bootcamp gebruikt op mijn mac om windows te draaien. Maar nu bij schrijven ga ik jou tip proberen om hem op mijn mac software te laten draaien.

Ps: Ik ben helemaal nieuw in het trade gebeuren, vind het harstikke leuk om te doen. Ik moet alleen nog veel leren, want ik maak alleen verlies tot op het moment. :roll:

Helaas ben ik geen kei in Engels dus zal ook veel moeten vertalen, maar heb jij misschien nog een idee waar ik meer nederlandse uitleg kan vinden. Het is een pre, dus ik ga me er zowiezo in verdiepen want ik vind dat crypto gebeuren en bots helemaal te gek.. 8-)

Return to “Dutch”