This board has been archived, no new registrations are allowed. Please come join us on our discord!

Hoe werkt het

voor nederlandse mensen
Kingcoin
Registered User

Hoe werkt het

Postby Kingcoin » Thu Oct 30, 2014 9:12 am

Ben een beetje aan het lezen over trading bots en kwam deze op YouTube tegen, moet alles nog lezen en leren maar heb interesse om hiermee te gaan werken. goed te lezen dat er gewoon NL gepraat kan worden hier. hoop dat het gaat lukken :?

stephan
Administrator

Re: Hoe werkt het

Postby stephan » Thu Oct 30, 2014 1:20 pm

Ik denk dat je de spyker recht op zijn kop slaat, want deze software is afkomstig van Nederlandse (en Belgische) bodem. De 2 hoofd ontwikkelaars (ikzelf en Lander) zijn beide ook Nederlandstalig en wij zijn degene die achter de Nederlandtalige support zitten. De support die de Nederlandstalige mensen dus krijgen is direct afkomstig van de developers. ;)

Even ter aanvullende informatie:
Ik ben zelf ook actief op skype en daar geef ik soms hulp en begeleiding icm met teamviewer. Uiteraard doe ik dit niet bij iedereen vanwegde de tijd die dat vraagt, maar deondanks mocht het nodig zijn dan is dit een mogelijkheid.

Aanvullend is de kans ook erg groot om binnen een maand of 1 a 2 aankondigen te gaan zien van presentaties die gegeven worden met deze software in Nederland. De eerte zal heel waarschijnlijk gaan plaatsvinden in Rotterdam in December, maar het staat nog niet vast. ik ben nog in overleg daarvoor met de mensen die hier meetings in Rotterdam organiseren. (hotel new york)
Join the telegram group too: https://t.me/haasonlineofficial

brabant
Paid Subscriber

Postby brabant » Thu Nov 13, 2014 10:40 pm

hoi stephan

ik ben nieuw hier en ook bij alles met bitcoin trading heb wel 4 jaar ervaring met forex trading meeste met bots maar zoals je wel zelf weet werken 99% van die dingen niet
nu wilde ik eens deze haasbot teste maar kan best wel wat info gebruiken
als je het ziet zitten zou ik je graag toevoegen op skype als je dat will natuurlijk :D

mijn skype id is : *********** (ben die met dat groen robot ding :) moest ik nemen omdat er zoveel verhaeghe brechts zijn )
als je me email will dat is ***************

met vriendelijke groeten

stephan
Administrator

Postby stephan » Fri Nov 28, 2014 2:31 pm

Ik heb je toegevoegd aan mijn Skype.

Om te vookomen dat je spam of andere ellende krijgt heb ik de prive gegevens wel even uit je bericht verwijderd. ;)

ReinoutBTC
Registered User

Postby ReinoutBTC » Tue Jan 27, 2015 12:35 pm

Hoi,

Ik ben ook nieuw op dit forum. Ik ben 27j uit Belgie.
Heb nog nooit met bots gewerkt, en het ziet er wel wat overweldigend uit.
Is er soms een Skype praatgroep uit Nederland/Belgie dat ik kan joinen.
Mijn Skype is : ReinoutBTC

Bedankt

Reinout

stephan
Administrator

Postby stephan » Tue Jan 27, 2015 1:57 pm

Hoi,

Een echte praatgroep is er niet, maar als je hulp wil of advies wil of wat anders dan ben ik praktisch altijd bereikbaar* op Skype onder de naam "haasonline" uit Rotterdam, Nederland.

* ) Wel even onder voorbehoud, soms kan ik even druk zijn mbt besprekingen, ontwikkeling en dergelijke. Als je even een chat berichtje stuurt dan reageer ik vaak direct als ik tijd heb.

PS Voor echte sessies geef ik presentaties, das iets efficienter dan dat allemaal prive te doen. :)

PimTrein
Paid Subscriber

Postby PimTrein » Tue Sep 08, 2015 6:05 am

Misschien beter in een PM kunnen doen aangezien het beetje off-topic is, echter vraag ik het toch maar hier omdat de rest er dan misschien ook wat aan heeft;

Hou jij binnenkort nog een presentatie, zoja waar?

stephan
Administrator

Postby stephan » Fri Sep 11, 2015 4:54 pm

Zie de PM.

Return to “Dutch”